آموزش کسب درآمد از فروش فایل در لوکس فایل

آموزش کسب درآمد از فروش فایل در لوکس فایل
امتیاز کاربران 5

اما داستان و راز این روش و درآمد چیه ؟

قبل از هر چیزی باید خودمو بطور خلاصه و کوتاه معرفی کنم, قرار نیست برات داستان و قصه تعریف کنم ,فقط یک معرفی ساده از خودمه که کاملا آشنا بشین که چه مسیر سخت و دشواری را سپری کردم. قبل از هر تعریف و معرفی باید بهتون بگم بابت این آموزش حتی یک ریال پول از شما دوست عزیز دریافت نخواهیم کرد و هیچ خدماتی از شما بابت آموزش رایگان ارائه نمیخواهیم.

اما داستان خودم و برند لوکس فایل از کجا شکل گرفت ؟

پیمان مرادی هستم متولد 1365 ,تحصیلات ارشد نرم افزار و فناوری اطلاعات دارم از سال 81 تا الان 21 ساله با کامپیوتر و اینترنت سر و کار دارم ,سالها در آموزشگاه های تخصصی و جهاد دانشگاهی تدریس کردم و تجربیات بسیار زیادی دارم ,با زبانهای برنامه نویسی مختلف بطور کامل آشنایی دارم و روی برخی زبان ها تسلط کافی دارم.


دانش فنی و تخصص دانشگاهیم چیه ؟

برخی کدهای برنامه نویسی در زمان تدریسم طراحی و ساخته ام که هیچ برنامه نویس و مدرسی حتی به فکرش نرسیده که این مسائل را بطور کد بسازه و در اینترنت قرار بده , کد هایی مانند سورس کد حل انتگرال خطی با زبان سی شارپ , سورس کد حل جدول سیمپلکس که یکی از سخت ترین سورس کد ها میباشد , سورس کد حل انواع معادلات ریاضی به زبان سی شارپ طراحی کرده ام که این زبان برنامه نویسی قویترین و تاپ ترین زبان برنامه نویسی جهان میباشد و صد ها کد برنامه نویسی دیگری که کافیه موارد ذکر شده را در گوگل سرچ بزنید به سایت لوکس فایل متصل میشید و این سورس کد ها را مشاهده میکنید.


پروژه دوره تجصیلی:

طراحی و پیاده سازی سیستم انتخاب واحد دانشگاه با زبان دلفی سال 86

طراحی و پیاده سازی نرم افزار تحت وب کتاب خانه با زبان php سال 89

ارایه یک الگوریتم ترکیبی تحت وب برای حل مسئله زمانبندی دروس دانشگاه با زبان سی شارپ و متلب سال 93

تجربیات عملی خودم در اینترنت چیه ؟

مدیر و موسس سایت فروش محصولات دانلودی لوکس فایل هستم (یکی از بهترین و بزرگترین سایت های فروش فایل در ایران)
کارآفرین اینترنتی و مدرس دوره های راه اندازی کسب کارهای اینترنتی نوین هستم.



کسب رتبه 1 فروش در اولین سیستم همکاری در فروش فایل سل سال 96
راه اندازی استارت آپ موفق و فروشگاه ساز لوکس فایل


فروش بیش از 66 هزار فایل و بازاریابی 24 هزار فایل فقط در سایت لوکس فایل


عاشق آموزش و یاد گیری و نوآوری هستم و بیشتر زمانم روی آموزش و نوشتن مقاله ها و یادگیری مطالب جدید حوزه فناوری اطلاعات سپری میشه.

اگه فکر میکنی این تصویر فروش فتوشاپیه, ویدئو کوتاه زیر را دانلود کنید و ببینید تا متوحه بشید همه تصاویر و آمار ها واقعیه .


برای دانلود ویدئو آموزشی اثبات فروش فایل ها ودرآمد کاربران در لوکس فایل اینجا کلیک کنید


هدف از ارائه این مطالب و این مقاله و آموزش چیه ؟

عاشق این هستم که بتونم برای یک نفر شغلی که بهش علاقه داره و سختی های زیادی نداره ایجاد کنم , نه یک شغل که فقط درآمدی داشته باشه بلکه شغلی که خودش آقای خودش باشه و دستش باز بشه و به هیچ منبع ,شخص و یا اداره ای وابسته نباشه و حاصل 21 سال زحمت ,تلاش ,فکر , استعداد , تحصیل و دانش خودم را به کار بستم که در سایت لوکس فایل بدون هیچ تخصص خاصی و با حداقل هزینه یک فروشگاه و کسب و کار اینترنتی درخور هم وطنان عزیزم را ارائه بدم.

و حالا هست که میخوام به شما دوست عزیزم تبریک بگم که تا اینجا همراه من بودین و از اینجا به بعد بهتون قول میدم کاملا تضمینی و تست شده بدون یک ریال سرمایه فقط با عضویت در لوکس فایل و تولید محتوا و مشاوره هایی که شخصا خودم بطور رایگان بهتون میدم صاحب یک فروشگاه اینترنتی با هزاران و 10 ها هزار فایل پر فروش بشین و تکنیک هایی هدفمند و خلاقانه بهتون یاد میدم که در اینترنت مثل آب خوردن فقط و فقط بفروشین.

حالا من باید چه تخصصی داشته باشم و چه کاری انجام بدم ؟

کافیه فقط در این لینک عضو لوکس فایل بشین و فروشگاه فروش فایل خودتو در کمتر از 10 دقیقه بسازی و پنل کاربری خودتو در کمتر از 5 دقیقه تکمیل کنی در همان ساعت و لحظه شروع به فعالیت کنی و هر ماه و هر روز و هر هفته پول به حسابت واریز میشه

چه چیزی بفروشم که بتونم به درآمد برسم ؟




راحت ترین کار ممکن انجام میدی ,فایل تهیه میکنی و میفروشی و هیچ کار خاصی نیاز نیست انجام بدی , در طول روز هر تعداد فایل تهیه کنید در فروشگاه خودتون بسازید بقیه موارد با ما فقط کافیه به لوکس فایل بپیوندید 0 تا 100 فروش از جمله بازاریابی و فروش و سئو با لوکس فایل.

چه جوری فایل تهیه کنیم من که تخصصی ندارم؟

جای هیچ گونه نگرانی نیست چون تهیه فایل های پرفروش اصلا سخت نیست , چندین روش که ایده های نابی هستند در این مقاله بهتون آموزش میدم کافیه فقط یکی از این روش ها را پیاده سازی کنید ,نتیجه ای که میگیرید تهیه حداقل 10 فایل آموزشی با کیفیت در طول روزه.

روشهای تهیه انواع فایل پر فروش :

1-همه کتاب های دوره ایتدایی تا دبیرستان را میتونید فصل به فصل تایپ کنید و پس ار تایپ کتاب ها هر فصل را جداگانه بصورت پاورپوینت های ساده در بیارید و در نهایت از مجموعه ای از فایل ها یک پکیج پاورپوینت تهیه کنید.

به عنوان مثال اگر درس هدیه های آسمانی 8 فصل باشد میتوانید 8 فایل پاورپوینت از هر فصل تهیه کنید و یک پکیج پاورپوینت از کل کتاب تهیه کنید فقط و فقط با همین روش ساده میتوانید حداقل روزی 1 میلیون تومان بعد یک سال درآمد کسب کنید اینقدر این فایل ها پر فروش هستند که میلیارد ها تومان در اینترنت ماهانه و روزانه فروش دارند.

2-مورد اول را در ذهنتون به خاطر بیاورید همین روش را روی کتاب های درسی و کنکوری دانشجویی در تمامی رشته ها پیاده سازی کنید ,جون تاحالا هیچ کس اینکارو انجام نداده اگه شما اولین نفر باشید 100 درصد اطمینان میدم همان سال اول 50 میلیون در ماه درآمد داشته باشید

3-روش سوم هم پولسازه کافیه از همین فایلهایی که تایپ کردین و از کتاب ها جزوه و نمونه سوال در بیارید و در چند ثانیه این فایل هارو تبدیل به pdf کنید بفروش برسانید

این سه روش از ناب ترین و راحت ترین و کم یاب ترین روشهایی هست که تاحالا خودم تجربه کردم ,فقط با این روش ها فایل تهیه کنید در لوکس فایل راحت آپلود کنید و براحتی بفروش برسانید

آیا با این روش کسی به درآمد رسیده تا حالا ؟

بله 100 درصد تا حالا 10 ها و 100 ها هزار نفر سالهاست از طریق فروش فایل درآمد های میلیونی و حتی میلیاردی کسب میکنند , برای اثبات این ادعا ویدئو آموزشی که در همین مقاله منتشر کردیم تا پایان ببینید درآمد برخی از کاربران در لوکس فایله و اینکه چه فایلهایی میفروشن در ویدئو آموزشی بخوبی نمایش داده شده.

حالا باید چجوری اقدام کنیم که فرصت را از دست ندیم ؟




از روشهایی که توی این آموزش براتون شرح دادم یک یا چند روش را انتخاب کنید و خیلی سریع شروع به فعالیت کنید برای دریافت مشاوره رایگان کافیه فقط پیج اینستاگرام سایت به نشانی looksfile را جستجو کنید و پیجو فالو کنید و توی دایرکت پیام ارسال مشاوره بفرستین که چک لیستی از مشاوره و نکات اصلی آپلود فایل در لوکس فایل در قالب فایل صوتی براتون ارسال بشه که بتونید فروشتون را چند برابر کنید

سخن پایانی

هر مسیری در اینترنت برای کسب درآمد در نهایت منتهی به چند تخصص میشه که تقریبا از هر 100 هزار نفر یک نفر همه این تخصص ها را داره و میتونه باهاش پول در بیاره,که متاسفانه با همین ترفند هزاران پکیج آموزشی بفروش میرسه که کمتر از 1 صدم درصد افراد میتوانند از این پکیج ها درآمد کسب کنند

1-طراحی سایت

2-وردپرس

3-برنامه نویسی

4-فروش پکیج آموزشی و غیره


اما روش آموزشی لوکس فایل ,هیچ کدام از این روش ها نیست و ساده ترین حالت ممکن را با مشاوره های خودم برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم امیدواریم شما هم یکی از میلیون ها افرادی باشید که صاحب کسب و کار شدند و از این راه درآمد کسب کردند.


لیست بسته های  جادویی کسب درآمد راحت و بدون دردسر با گارانتی بی قید و شرط بازگشت وجه

1. پکیج 5 هزار فایل پرفروش و کاربردی با فرمت word

2.پکیج 5 هزار فایل پاورپوینت پرفروش و کاربردی(کسب درآمد با فروش پاورپوینت)

2.پکیج 10 هزار فایل پاورپوینت پرفروش و کاربردی(کسب درآمد با فروش پاورپوینت)

3.پکیج پاورپوینت 15 هزار فایل پرفروش و کاربردی(کسب درآمد با فروش پاورپوینت)

4.پکیج پاورپوینت 20 هزار فایل پرفروش و کاربردی(کسب درآمد با فروش فایل)

5.پکیج پاورپوینت 25 هزار فایل پرفروش و کاربردی(کسب درآمد با فروش فایل)

6.پکیج پاورپوینت 30 هزار فایل پرفروش و کاربردی(کسب درآمد با فروش فایل)

8.پکیج پاورپوینت 50 هزار فایل پرفروش و کاربردی(کسب درآمد با فروش فایل)

9.پکیج پاورپوینت 60 هزار فایل پرفروش و کاربردی(فروش ویژه)


حالا انتخاب با خودته اگه آموزش ها و مطالب این مقاله برات مفید بوده و قصد داری با لوکس فایل براحتی و قدم به قدم و رایگان به درآمد برسی از طریق این لینک به عضویت لوکس فایل در بیا و همراه لوکس فایل خیلی سریع فروشگاه و کسب و کار خودتو همین حالا بساز.


اگر تمایل دارید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، لینک زیر را کپی کنید و در محل مورد نظر قرار دهید.
(برای کپی کردن لینک، دست خود را روی کادر زیر نگه دارد و بعد کپی کنید)
آموزش کسب درآمد از فروش فایل در لوکس فایل
https://looksfile.com/article/86/view

نظرات کاربران

  • 1402/05/09 10:09

    سلام و عرض ادب ببخشید چرا نظری که به شما بی احترامی کرده رو پاک نمی کنید؟این به نظر من برای سایتتون خوب نیست...

    • سلام و احترام مشکلی نیست همه نظر ها فعلا نمایش داده میشه کاربرانی که از سایت لوکس فایل به درآمد رسیدند خودشون قضاوت میکنند برخی افراد اینقدر تبلیغات دروغین دیدن و کلاه سرشون رفته که فکر میکنند همه روش ها دروغه

نظرتان را ارسال کنید

captcha

مجوزها،گواهینامه ها و بانکهای همکار

لوکس فایل | فروشگاه ساز رایگان فروش فایل دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و همچنین دارای قرارداد پرداختهای اینترنتی با شرکتهای بزرگ به پرداخت ملت و زرین پال و آقای پرداخت میباشد که در زیـر میـتوانید مجـوزها را مشاهده کنید