آموزش قدم به قدم ساخت فروشگاه فایل

آموزش قدم به قدم ساخت فروشگاه فایل
امتیاز کاربران 0


اگر شما هم جزء افرادی هستید که در فضای اینترنت کسب و کار دارید، احتمالاً می دانید که تکنیک های مختلفی برای فروش فایل در اینترنت گسترش پیدا کرده است و خیلی از افراد به دنبال این هستند که این تکنیک ها را یاد بگیرند. اما سوالی که برای اکثر ما پیش می اید، این است که چگونه باید محلی برای فروش این فایل ها داشته باشیم. اگر شما هم به دنبال یادگیری در این زمینه هستید، با ما همراه باشید تا اموزش ساخت فروشگاه فایل را برایتان توضیح دهیم و نکات مهمی را در اختیارتان قرار دهیم.

منظور از فروشگاه فایل چیست؟


قبل از اینکه بخواهیم راجع به آموزش ساخت فروشگاه فایل با شما صحبت کنیم، اول باید بگوییم که منظورمان از فروشگاه فایل، سیستم همکاری در فروش فایل و محصولات دانلودی است که به شما این امکان را می دهد که فروشگاه بسازید تا کاربران بتوانند از محصولات شما بازدید کنند. ثبت نام داشته باشند و محصولات تان را به صورت پولی یا به صورت رایگان دریافت کنند و شما بتوانید کسب و کار مجازی داشته باشید.

هزینه ساخت فروشگاه فایل چقدر است؟


هزینه ساخت فروشگاه فایل


اگر به دنبال آموزش ساخت فروشگاه فایل هستید، اول باید هزینه های ان را براورد کنید. شما برای این که فروشگاه فایل داشته باشید، نیازی نیست که هزینه کنید. خوشبختانه راه های زیادی وجود دارند که بتوانید این کار را کاملاً رایگان انجام دهید و فایل های خود را بفروشید؛

اما گاهی اوقات نیاز به هزینه پیدا می کنید. وقتی که فروش انجام دهید و به درامد برسید، یعنی بعد از اینکه یکی از محصولاتتان را می فروشید، یک درصد ناچیزی به عنوان کارمزد از مبلغ تراکنش تان دکم می شود و مقدار باقی مانده پول به حسابتان واریز می گردد.

در نتیجه شما هزینه ای پرداخت نمی کنید و این کارمزدها می تواند هزینه ساخت فروشگاه باشد.

چگونه باید فروشگاه فایل بسازیم؟


برای آموزش ساخت فروشگاه فایل، شما نیاز به موارد زیر دارید:
اول از همه باید در سایتی که می خواهید این کار را انجام دهید، وارد شوید.
سپس نام کاربری خود را وارد کنید.
دقت کنید که قبلا در سایت ثبت نام کرده باشید.
نام کاربری که انتخاب می کنید، قابل تغییر نیست. در واقع همان نام در اینده ادرس فروشگاه شما خواهد بود.
بعد از ان احتمالاً سایت از شما شماره موبایل می خواهد که باید شماره موبایل مورد نظرتان را وارد کنید.
بعد از ان به سراغ ایمیل بروید. در قسمت ایمیل اطلاعاتی مثل ورود به سایت، مثل بازیابی رمز عبور، تیکت فروش و غیره قرار داده می شود.
سپس کلمه عبور را از شما می گیرند؛ کلمه عبوری که انتخاب می کنید، معمولاً در اکثر سایت ها باید بیش از 7 کاراکتر باشد که بهتر است رمز خود را قوی بسازید و از اعداد و حروف تلفیقی استفاده کنید. بعضی از سایت ها به گونه ای هستند که شما می توانید از انها کد معرف بگیرید. وقتی که کد معرف را وارد می کنید، احتمالاً اپشن هایی به طرفی که کد را برایتان فرستاده، داده خواهد شد.










چگونه باید از این طریق کسب درامد کنیم؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که اگر اموزش ساخت فروشگاه فایل را یاد گرفتیم، چگونه باید از ان کسب درامد کنیم. زمانی که این فروشگاه ها را می سازید، وارد می شوید و محصولات دیجیتالی و دانلودی خود را در انجا به اشتراک می گذارید. می توانید تمام محصولات را در این قسمت بفروشید؛

مثلاً نمونه هایی از چیزهایی که می توانید به فروش برسانید، شامل موارد زیر است:

•فروش دوره و گروه های اموزشی که مثلاً اگر تخصص خاصی داشته باشید، می توانید انها را به صورت ویدیو در بیاورید و بفروشید.

فروش فایل پاورپوینت و pdf یعنی خوشبختانه توانایی این را دارید که فایل پاورپوینت و ویدیویی که خودتان درست کرده اید را در انجا بفروشید که معمولا جزوه کتاب درسی کاربرد بسیار زیادی دارد.فروش فایل صوتی و پادکست که یکی از بزرگترین دغدغه افراد این است که نمی دانند فایل های خود را کجا بفروشند , در نتیجه با ساخت فروشگاه فایل، شما می توانید فایل صوتی پادکست خود را بفروشید.

سخن پایانی


با وجودِ همه اطلاعاتی که در اختیارتان قرار دادیم، متوجه شدید آموزش ساخت فروشگاه فایل چگونه است و چگونه می توانید از این طریق کار خود را ارتقا دهید و فایل های مختلف را به فروش برسانید.

سایت لوکس فایل هم در این زمینه به شما کمک می کند و فایل های مختلفی را معرفی می کند و شما می توانید نمونه هایی از فایل های مختلف را در انجا ببینید و اطلاعاتی را به دست بیاورید.

اگر تمایل دارید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، لینک زیر را کپی کنید و در محل مورد نظر قرار دهید.
(برای کپی کردن لینک، دست خود را روی کادر زیر نگه دارد و بعد کپی کنید)
آموزش قدم به قدم ساخت فروشگاه فایل
https://looksfile.com/article/31/view

نظرات کاربران

مجوزها،گواهینامه ها و بانکهای همکار

لوکس فایل | فروشگاه ساز رایگان فروش فایل دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و همچنین دارای قرارداد پرداختهای اینترنتی با شرکتهای بزرگ به پرداخت ملت و زرین پال و آقای پرداخت میباشد که در زیـر میـتوانید مجـوزها را مشاهده کنید