درآمد میلیاردی و میلیونی با فروش پاورپوینت های رایگان

درآمد میلیاردی و میلیونی با فروش پاورپوینت های رایگان
امتیاز کاربران 0

درآمد میلیاردی و میلیونی با فروش پاورپوینت های رایگان

کسب درامد دلاری با پاورپوینت - گوگل ادسنس

یه ایده ای رو معرفی کنم که با استفاده از اون میتونید یه منبع درامد خوب هم به دلار و هم به ریال داشته باشید. روشی که میخوایم ازش کسب درامد کنیم فروش قالب های پاورپوینت و کسب درامد از پاورپوینت هست.

اگه به پاورپوینت خیلی وارد نیستید نگران نباشید، چون نیاز نیست که حتما این نرم افزار رو یاد بگیرید.

دانلود قالب پاورپوینت تو ایران و جهان تقاضای بالایی داره و همین کار باعث شده که خیلی از سایت ها از این راه درامدهای میلیونی و میلیاردی داشته باشن. شاید خیلی از شماها ندونید پاورپوینت چی هست و اصلا قالب پاور پوینت چیه؟ پس حتما چند پاراگراف بعدی رو مطالعه کنید تا بریم سراغ ایده.


پاورپوینت چیست؟

اگه نمیدونید پاورپوینت چیه اینجا یه توضیح مختصر راجع بهش میدم.پاورپوینت یه برنامه کاربردی هست که توسط شرکت مایکروسافت ایجاد شده و برای ارایه و پرزنت ازش استفاده میکنن. این نرم افزار به کاربرها این امکان رو میده تا با استفاده از اسلایدهایی که داخل نرم افزار میسازن و این اسلایدها حاوی متن، تصاویر، صدا و ویدیو هستند، پرزنتیشن و ارایه جذابی رو تهیه کنن و اون ها رو تو جلسات، کلاس های اموزشی، کنفرانس ها، ارایه های تجاری و … استفاده کنن.

احتمالا تو دانشگاه یا مدرسه هم محیط این نرم افزار رو دیده باشید. نرم افزاری که بیشترین کاربرد رو تو ارایه های دانش اموزی و دانشجویی داره و حتی بسیاری از اساتید و معلم ها هم از این نرم افزار برای اموزش استفاده می کنن.

پاورپوینت

روش های کسب درامد از پاورپوینت

خب مستقیم بریم سراغ روش هایی که میتونید با استفاده از اون درامد کسب کنید:

کسب درامد از پاورپوینت به صورت ریالی و در داخل ایران

خب برای این کار اول باید یه وب سایت فروشگاه فایل راه اندازی کنید.سایتی که میخوایم پیاده سازی کنیم مشابه سایت هایی مثل لوکس فایل  یا گام 98 هست. سایت رو میتونید با استفاده از قالب های اماده فروش فایل تو سایت های راست چین یا ژاکت پیاده سازی کنید.

بعد از راه اندازی سایت،باید برید اکانت سایت Envato Elements رو از سایت های ایرانی خریداری کنید. این سایت یه منبع عظیم از فایل تو زمینه های مختلف هست که یکی از دسته بندی های اون مربوط میشه به قالب های اماده پاورپوینت. تو این دسته بیش از 42.000 تا قالب اماده پاورپوینت داره که به راحتی میتونه سایت شما رو تغذیه کنه. البته روز به روز هم به تعداد این فایل ها افزوده میشه.

خب کار شما اینه که مثل سایت های ایرانی که بالاتر هم بهشون اشاره کردم، قالب های اماده پاورپوینت رو از سایت Envato Elements دانلود می کنید و همونطوری میذارید تو سایت خودتون و به کاربرهای ایرانی میفروشید.

از اونجایی که کاربرهای ایرانی به خاطر یه فایل پاورپوینت نمیرن اکانت دلاری سایت Envato Elements رو خریداری کنن، از سایت های ایرانی که این قالب ها رو به صورت تکی میفروشن، استقبال خوبی میشه.

حالا اگه یکم همت داشته باشید و اموزش های پاورپوینت رو تماشا کنید و کمی به این نرم افزار وارد باشید(که خیلی هم اسونه) میتونید خودتون هم قالب های اماده فارسی طراحی کنید و تو سایت برای فروش عرضه کنید.

علاوه بر این میتونید قالب های انگلیسی که از سایت Envato دانلود می کنید رو ترجمه و فارسی سازی کنید که در اینصورت فروش شما بیشتر هم خواهد شد.

یه کار دیگه ای که می تونید انجام بدید اینه که بجای کاربرهای خودتون برید تو حوزه های مختلف تحقیقات انجام بدید و اونا رو تبدیل به فایل های ارایه اماده بکنید. مثلا تو حوزه روانشناسی، موضوعاتی که بیشتر دنبال ارایه و تحقیق هستند بیایید پاورپوینت کاملا اماده تهیه کنید و بفروشید که قیمت این از فایل های دیگه هم بیشتر خواهد بود.

کسب درامد از پاورپوینت به صورت دلاری

همونطور که تو عنوان مقاله هم گفتیم شما میتونید از این نرم افزار به صورت دلاری هم درامد داشته باشید.برای این کار لازم هست که علاوه بر اشنا بودن به پاورپوینت، یه دستی هم تو گرافیک داشته باشید.البته نه خیلی حرفه ای.

روش کار هم به این شکله که شما یه سایت انگلیسی زبان راه اندازی می کنید و بعد شروع می کنید قالب های اماده پاورپوینت رو به انگلیسی طراحی می کنید و اون ها رو به صورت رایگان می ذارید تو سایت تا کاربرها دانلود کنن.

برای ایده گرفتن جهت طراحی هم میتونید قالب های اماده سایت Envato رو بررسی کنید و از اون ها الگو برداری کنید. با کمی تغییر رنگ و محتوای این قالب ها، میتونید قالب های جدیدی رو طراحی کنید و برای دانلود بذارید تو سایتتون. فقط دقت کنید که به دلیل مسایل کپی رایت، نمیتونید از سایت های دیگه قالب دانلود کنید و بذارید تو سایت خودتون. اگه کپی رایت رو رعایت نکنید، نمیتونید از روشی که در ادامه میگم، برای درامد زایی استفاده کنید.

خب چطوری از این سایت انگلیسی درامد زایی کنیم؟ جواب ساده است. استفاده از گوگل ادسنس! برای این کار کافیه که سایت خودتون رو تو گوگل ادسنس ثبت کنید تا با بازدید بالایی که سایتتون داره گوگل بهتون به صورت دلاری، درامد بده. البته که به این اسونی ها هم نیست ولی کلیت کار همینی هست که گفتم.

گوگل ادسنس سیستمی هست که توسط شرکت گوگل راه اندازی شده. وقتی سایت شما تو گوگل ادسنس مانیتایز میشه(برای درامد زایی تایید میشه) گوگل میاد یه سری تبلیغات رو تو سایت شما نمایش میده و به ازای کلیک هایی که روی این تبلیغات انجام میشه، گوگل به شما مبلغی رو به دلار پرداخت میکنه.

اگه شما بتونید روزانه 1800 الی 2000 ورودی از گوگل بگیرید(بازدید) در ماه بالای 50.000 بازدید خواهید داشت. طبق اعلام خود گوگل ادسنس، اگه سایت شما همچین بازدیدی داشته باشه، میتونید در سال بیش از 5.000 دلار درامد کسب کنید که در ماه یه چیزی بین 400 الی 500 دلار میشه.

کسب درامد از گوگل ادسنس

ایا این فقط تنها راه کسب درامد از سایت انگلیسیمون هست؟ خیر شما میتونید به روش های مختلف دیگه ای هم از این سایت کسب درامد کنید:

  • مثلا اکانت های اشتراکی برای سایتتون راه اندازی کنید و یکسری فایل ها رو ویژه کنید که فقط کاربرهایی که اکانت ماهانه اشتراکی رو تهیه کردن بتونن فایل ها رو دانلود کنن
  • یا یک سری فایل ها رو به صورت پولی بفروشید و رایگان نذارید
  • علاوه بر تبلیغات گوگل ادسنس، بنرهای تبلیغاتی جذب کنید و تو سایت بذارید
  • و کلی روش دیگه که میتونه درامد شما رو به چند هزار دلار در ماه هم برسونه

جمع بندی و سخن پایانی

ما تو این مقاله به شما روش های کاملا عملی رو یاد دادیم که خیلی ها تو ایران با همین روش های ریالی و دلاری که گفتیم دارن درامد کسب میکنن. پس این روش ها کاملا عملی هست. روش های درامد زایی از این سایت هم میتونه مختلف باشه و علاوه بر روش هایی که گفتم، شاید چندین روش دیگه هم بشه از این سایت، درامد زایی کرد.


اگر تمایل دارید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، لینک زیر را کپی کنید و در محل مورد نظر قرار دهید.
(برای کپی کردن لینک، دست خود را روی کادر زیر نگه دارد و بعد کپی کنید)
درآمد میلیاردی و میلیونی با فروش پاورپوینت های رایگان
https://looksfile.com/article/84/view

نظرات کاربران

مجوزها،گواهینامه ها و بانکهای همکار

لوکس فایل | فروشگاه ساز رایگان فروش فایل دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و همچنین دارای قرارداد پرداختهای اینترنتی با شرکتهای بزرگ به پرداخت ملت و زرین پال و آقای پرداخت میباشد که در زیـر میـتوانید مجـوزها را مشاهده کنید