تفاوت شخصیت کارافرین و کارمند

تفاوت شخصیت کارافرین و کارمند
امتیاز کاربران 0

طرز تفکر و شخصیت در افراد کارافرین با کارمندان کاملاً متفاوت است. تفاوت های عمده ای در شخصیت کارافرین و کارمند وجود دارد که در این مطلب قصد داریم به سه تفاوت شخصیتی و طرز دیدگاه این دو با هم دیگر بپردازیم.

حتماً شنیده اید که بسیاری از افراد می گویند که افراد ثروتمند طمعکار می باشند. در پاسخ به این نکته باید گفت که منظور از افراد ثروتمند چه می باشد.؟ کسی که پول دارد یا کسی که ارزش دارد. کارافرینان جزو افراد سخاوتمند می باشند. انها به دلیل اینکه زمان و پول زیادی را به افراد دیگر اختصاص میدهند ارزش زیادی را دارند و همین موضوع باعث تفاوت هایی از لحاظ شخصیتی و دیدگاهی در بین کارافرینان و کارمندان می شود. اما در ادامه سه بخش و یا سه تفاوت شخصیتی کارافرینان و کارمندان را باهم مقایسه میکنیم. پس با ما تا پایان همراه باشید.

کارافرینان کارگشایی می نمایند کارمندان از کارگشایی بهره می برند

یکی از مهم ترین شخصیت های مهم افراد کارافرین این می باشد که انها جهت رشد و توسعه همه کار را انجام می دهند. همه پولی را که به دست می اورند را صرف این کار می کنند. انها سعی میکنند با توسعه کسب و کار به دیگران کمک کنند. این افراد سعی می کنند به صورت تمام و کمال تمامی مسیولیت های مربوط به کسب و کار را بر عهده بگیرند. حال ممکن است این مسیولیت ها برایشان درامد داشته باشد و ممکن است درامدی نداشته باشد. این افراد سعی می کنند راهکارهایی را پیدا کنند تا بتوانند اوضاع را بهتر کنند. اما از لحاظ دیدگاهی کارمندان به گونه دیگر عمل می کنند و در نقطه مقابل می باشند.

اینگونه از افراد نیازی ندارند که از خود گذشتگی داشته باشند و برای اینکه مسایل را بتوانند حل و فصل کنند، کمک می کند. انها همواره به دنبال حقوق بیشتر می باشند. این موضوع قطعی نیست ولی بسیاری از کارمندان حتی اگر چرخ های کسب و کار به خوبی نچرخد باز هم به دنبال حقوق بیشتر می باشند.

کارافرینان به دنبال ایجاد ثبات هستند و کارمندان ثبات می خواهند

بسیاری از افراد کارافرین برای اینکه یک کسب و کار راه اندازی کنند سخت تلاش می کنند حتی این تلاش اگر طاقت فرسا باشد باز هم ادامه می دهند تا ریسک و ناپایداری ها را از سر راه بردارند. افراد کارافرین سعی می کنند دل اشوب ها و اتفاقات منفی که به وجود می اید را از میان بردارند و یک کار پر رونق بسازند. اما کارمندان از قرار گرفتن در شرایط بی ثباتی می ترسند. انها به هیچ چیز کار خاصی ندارند و فقط سعی می کنند تا از لحاظ مالی و کاری یک ثبات خوب رو داشته باشند.

یکی از مهمترین دلایلی که بسیاری از کارمندان سعی دارند تا در وقت مقتضی حقوقشان را دریافت کنند و این حقوق را زیاد و بالاتر ببرند این می باشد که از بی ثباتی هراس دارند. پس می توانیم نتیجه بگیریم که کارمندان از بی ثباتی می ترسند. اما کارافرینان سعی می کنند ثبات را برقرار کنند. به این نکته توجه داشته باشید که کارافرین در یک نقطه پر ریسک وجود دارد و خطر همیشه ان را تهدید می کند و باید همواره حقوق بپردازد مالیات بپردازد و برای اینکه یک کسب و کار را سرپا نگه دارد باید سخت تلاش بکند.

کارافرین سعی می کنند تا دست اوردی به دست اورند اما کارمندان به دنبال یک جایگاه شغلی می باشد

یکی از مهم ترین شخصیت های کارافرین این است، زمانی که کسب و کار شکل طبیعی خود را از دست بدهند و خوب پیش نرود تمامی مشکلات را برعهده می گیرد و قبول می کند که اتفاقات افتاده تقصیر او می باشد و زمانی که کار به موفقیت می رسد و کسب و کار در بهترین حالت قرار می گیرد در ذهن او دستاوردهای است که به دست امده و به هیچ وجه به دنبال ارتقاء جایگاه خود نمی باشد و منتظر پاداش خاصی هم مطمینا نیست.

در واقع پاداشی که به او داده می شود کسب و کاری است که موفق شده و اتفاقی است که برای جامعه مثبت تلقی می شود. اما افراد کارمند کاملا برعکس افراد کارافرین می باشند. کارمندان در شرایطی که کسب و کار موفق شود انتظار دارند پاداش دریافت کنند اما اگر یک کسب و کار به بن بست بخورد هیچ گونه مسیولیتی را بر گردن نخواهد گرفت. کارافرینان سعی می کنند که دستاوردها را به این افراد شرکت پخش کنند اما کارمندان به این صورت نمی باشد.

سخن اخر

ما در سایت لوکس فایل به عنوان مرجع سایت همکاری در فروش فایل سعی کردیم محیطی را مهیا کنیم تا افراد بتوانند کارفرمای خویش باشند. امدیواریم مطالب سایت مفید واقع شود.

اگر تمایل دارید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، لینک زیر را کپی کنید و در محل مورد نظر قرار دهید.
(برای کپی کردن لینک، دست خود را روی کادر زیر نگه دارد و بعد کپی کنید)
تفاوت شخصیت کارافرین و کارمند
https://looksfile.com/article/78/view

نظرات کاربران

مجوزها،گواهینامه ها و بانکهای همکار

لوکس فایل | فروشگاه ساز رایگان فروش فایل دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و همچنین دارای قرارداد پرداختهای اینترنتی با شرکتهای بزرگ به پرداخت ملت و زرین پال و آقای پرداخت میباشد که در زیـر میـتوانید مجـوزها را مشاهده کنید