ترمز های ذهنی

ترمز های ذهنی
امتیاز کاربران 0

ترمز های ذهنی نمونه های مختلفی را دارند. خود فرد و افراد دیگر می توانند ترمز های ذهنی را در ذهن شما به وجود آورند و می توانند شما را از مسیر پیشرفت باز دارد. به این نکته توجه داشته باشید که شما نباید اسیر ترمز های ذهنی که دیگران برای شما به وجود می آورد شوید. لذا این ترمز ذهنی می تواند آینده شما را تحت تاثیر قرار دهد.

 مطمئناً شما بارها قصد انجام کارهایی را داشته اید که مطمئنا می توانستند این کارها شما را به جلو پرتاب کنند. اما افرادی از نادانی و بعضاً از سر دانایی شما را از انجام آن کار منصرف می کنند و یا ضرر های مالی و کاری زیادی به شما زده اند. ما می خواهیم در این بخش چند ترمز ذهنی که دیگران می توانند برای شما ایجاد کنند و شما را از مسیر پیشرفت باز دارند را مورد بررسی قرار دهیم. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورد.

 

زندگی کردن برای مردم

 

ترمز های ذهنی که می تواند در ذهن شما به وجود آیند و شما را از مسیر پیشرفت دور کند، توجه کردن به حرف دیگران است. توجه کردن به افراد عاقل و دانا و استفاده کردن از مشاوره های آنها می تواند شما را در زندگی موفق دور کند. اما اگر شما بخواهید همه آمال و آرزوهای زندگی خود را در گرو حرف مردم بگذارید مطمئنا ترمز های ذهنی برای شما به وجود خواهد آمد. شما مدام در حال انجام کار هایی هستید که مطابق با میل سایرین باشد. داشتن جایگاه اجتماعی و داشتن مقبولیت و محبوبیت در میان دیگر افراد جامعه، دوستان و آشنایان بسیار خوب می باشد. اما اگر شما بخواهید تمامی اعمال و کارهایی را که انجام میدهید با نظر مردم منطبق کنید مطمئناً مسیر زندگی شما عوض خواهد شد. 

پس سعی کنید با توجه به شرایط اجتماعی و جایگاهی که در اجتماع دارید راه خود را پیش ببرید و از حرف هایی که ممکن است مردم بزنند  و شما را از راه های موفقیت سرد کند خودداری نمایید.

 

مشاوره با افراد اشتباهی

در بعضی از موارد شما قصد دارید کاری را برای پیشبرد اهداف تان انجام دهید. در بعضی از موارد با این افراد مشاوره می کنید. از آن جا که آنها اهل ریسک نیستند می توانند مشکلاتی را برای شما به وجود آوردند. لذا این افراد نخواسته باعث می شوند که شما را از انجام کاری که می تواند موفقیت شما را در پی داشته باشند باز دارند. لذا این افراد به هیچ وجه حاضر به تصمیم گیری های پر ریسک و حتی کم ریسک نمی باشند و به روند یک نواخت زندگی خودشان ادامه می دهند و دوست ندارند 

این روند به هم بخورد. پس سعی کنید مشاوره گرفتن از این افراد را بیخیال شوید لذا می تواند یک ترمز ذهنی در ذهن شما به وجود آورد و شما را از انجام اهدافتان باز دارد. پس حتماً و حتماً با افرادی مشاوره کنید که سرد و گرم زندگی را به شدت کشیده اند و کارهای پر ریسک را انجام داده اند و نتایج این کارها را دیده اند. این افراد می توانند به خوبی نتایج کارهای خود را در اختیار شما قرار دهند و به خوبی شما را برای انجام یک کار راهنمایی کنند. پس سعی کنید برای مشاوره گرفتن از افراد اشتباهی پرهیز کند. لذا می توان تمرکز شما را به هم ریخته و تومورهای ذهنی را در شما ایجاد کند.

 

 افرادی که با آنها زندگی می کنید یا رفاقت می کنید را پالایش کنید

 توجه داشته باشید افرادی که در زندگی شما هستند چه دوست چه آشنا چه خانواده شما در زندگی شما تاثیر دارند. این افراد می توانند خواسته یا ناخواسته ترمز های ذهنی را برای شما ایجاد کنند. لذا بسیاری از این افراد و با توجه به مدت زمان ارتباطی که در روز با شما دارند می توانند بر روی شما تاثیر بگذارند. لذا آنها اگر اشتباهاتی در زندگی شان کرده باشند و یا ناکامی هایی را داشته باشند می توانند شما را از انجام کارهایی که خود در آن ناکام مانده اند منصرف کنند و ترمزی را در ذهن شما ایجاد کنند. 

ممکن است که این افراد برای انجام آن کار خوب نبودند اما شما برای انجام آن کار مناسب می باشید. پس سعی کنید تا افرادی که در زندگی شما می باشند را پالایش کنید و بهترین افراد را در زندگی خود نگه دارید.

سخن پایانی

ما در سایت لوکس فایل به عنوان مرجع فروش فایل پاورپوینت سعی کردیم یکی از مشکلات افراد جامعه که این روز ها به دنبال پیشرفت خود هستند بیان کنیم امیدواریم اصلاعات خوبی در اختیار شما قرار داده باشیم


اگر تمایل دارید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، لینک زیر را کپی کنید و در محل مورد نظر قرار دهید.
(برای کپی کردن لینک، دست خود را روی کادر زیر نگه دارد و بعد کپی کنید)
ترمز های ذهنی
https://looksfile.com/article/77/view

نظرات کاربران

مجوزها،گواهینامه ها و بانکهای همکار

لوکس فایل | فروشگاه ساز رایگان فروش فایل دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و همچنین دارای قرارداد پرداختهای اینترنتی با شرکتهای بزرگ به پرداخت ملت و زرین پال و آقای پرداخت میباشد که در زیـر میـتوانید مجـوزها را مشاهده کنید