7 روش افزایش ترافیک وب سایت از طریق توییتر

7 روش افزایش ترافیک وب سایت از طریق توییتر
امتیاز کاربران 0

دنیای ارتباطات امروزه بصورت گسترده ای با حضور فناوری دیجیتال و فضای مجازی دچار تحولات عظیمی گردیده. به جرات می توان گفت روش های قدیمی و سنتی را به کناری هدایت نموده است . از جمله روش های ارتباطی استفاده از وب سایت می باشد. بخصوص که به وسیله سایت می توان بازاریابی فروش فایل انجام داد. در مقاله پیش رو هم توضیح مختصری پیرامون وب سایت داده و هم در مورد هفت روش افزایش ترافیک وب سایت از طریق توییتر اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار خواهیم داد.

توضیحاتی در مورد وب سایت

در اصطلاحات مربوط به اینترنت، وب سایت به جایی گفته می شود که صفحه یا صفحاتی را در خود جای داده است. این صفحه یا صفحات حاوی اطلاعات مختلفی از جمله متن، تصویر، فیلم و فایل های صوتی می باشد که در یک زمینه وموضوع خاص و یا چندین موضوع و محتوا جمع اوری و تهیه گردیده است.

هر وب سایتی دارای یک ادرس یا در اصطلاح اینترنتی(URL) می باشد که از قسمت های مختلفی تشکیل گردیده است.

از نکات دیگر در مورد سایت هادر مورد نام انها می باشد که در اصطلاح به انها دامنه یا دامین گفته می شود. هر دامنه یا دامین دارای یک شماره یا کد شناسایی منحصر به خود می باشد که(lp) نامیده می شود.(lp) موجب می گردد تا هر صفحه از باقی صفحات متمایز گردد.

نکته دیگر که در مورد سایت بایستی توضیح دهیم این می باشد که بعد از هر دامنه منحصر بفرد یک پسوند وجود دارد و نام ان وب سایت با ان عنوان با پسوند به پایان می رسد که در ایران این پسوند ها به نام های(ir ,org,,com) و دیگر پسوندها شناخته می شود که معروفترین و رایج ترین ان همین نام هاست. هفت روش افزایش ترافیک وب سایت از طریق توییتر را نیز در ادامه بررسی می کنیم.

توضیح مهم دیگر این که صفحات وب سایت به صورت عام با(HTML) نوسته می شوند که از ان با نام کد یا سنگ بنای هر صفحه اینترنتی یاد می شود.

ترافیک وب سایت یعنی چه؟

هفت روش افزایش ترافیک وب سایت از طریق توییتر هدف نوشته ما است. اما ابتدا باید بدانیم ترافیک یعنی چه؟ یکی از ارکان مهم هر وب سایت که نشان دهنده اهمیت ان می باشد ترافیک وب می باشد. منظور از ان تعداد کاربرانی است که از ان سایت بازدید نموده اند و معیار اندازه گیری ان بستگی به تعداد بازدید کنندگان دارد. ترافیک یک سایت می تواند به عنوان یک فاکتور مهم در جهت اهمیت وب سایت بکار گرفته شود

7 روش افزایش ترافیک وب سایت از طریق توییتر

با توجه به توضیحات داده شده در مورد اهمیت بازدید از هر سایت یکی از دغدغه های دارندگان سایت ها روش افزایش ترافیک ان می باشد که برای ان از روش های گوناگونی استفاده می گردد. از جمله این روش ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

· بکارگیری تکنیک های سیو

· تبلیغات

· سوشال مدیا

· بک لینک یا پست مهمان

· بهره گیری از اینفلوینسر مارکتینگ ها

· ایمیل مارکتینگ

روش های دیگری هم هستند که برخی از انها می تواند ابتکاری باشد. اما هدف از تمامی انها کمک به افزایش ترافیک، در نتیجه افزایش اعتبار و اهمیت یک وب سایت می باشد.

با توجه به توضیحات داده شده درمورد توییتر می توان از روش های زیر در افزایش ترافیک وب سایت استفاده نمود.

استفاده از عکس و ویدیو

هر چند کاربرد اصلی توییتر برمبنای متن می باشد اما شما می توانید برای جذب مخاطب و افزایش ترافیک وب سایت خود از عکس و ویدیو استفاده کنید. چون محدودیت زمانی برای ویدیو وجود دارد مخاطبان خود را می توانید برای دیدن کامل ویدیو به وب سایت خود هدایت کنید. این یکی از هفت روش افزایش ترافیک وب سایت از طریق توییتر است.

تداوم در توییت زدن

یکی از روش هایی که می تواند در موفقیت شما سهم بسزایی داشته باشد ارتباط و ایجاد تعامل با دیگران و ادامه ان می باشد. برای فعالیت مستمر و ارتباط بیشتر با مخاطبان خود در توییت زدن فعالیت مستمر داشته باشید. ضمن این که بایستی دقت کنید محتوای توییتی که می گذارید جذاب و در عین حال کوتاه باشد.

توییت نمودن محتوا ها و پیام های قدیمی

در مورد پست های توییتی خود لازم نیست که حتما از مطالب جدید استفاده کنید. می توانید از محتواهای قبلی که بازدید کنندگان زیادی داشته اند دوباره بروز رسانی و استفاده کنید.

انجام نظر سنجی و پاسخ به نظرات مخاطبان خود

هفت روش افزایش ترافیک وب سایت از طریق توییتر شامل نظرسنجی هم می شود. در این مورد نیز به نظرات مخاطبان خود در توییتر احترام گذاشته و در مورد پست های خود نظر سنجی کنید. به انها اطلاع رسانی کنید که به نظرات انها احترام گذاشته و در وب سایت خود استفاده می کنید.

استفاده از هشتگ ها

استفاده از هشتگ ها در توییتر مانند اینستاگرام تاثیر زیادی در جذب مخاطب و افزایش ترافیک وب سایت تان دارد. تحقیقات نشان داده که توییت هایی که حاوی هشتگ می باشند نسبت به توییت های عادی احتمال بیشتری برای توییت مجدد دارند. شما می توانید از این طریق مخاطبان بیشتری جذب و به سمت وب سایت خود هدایت کنید.

سخن پایانی

در این نوشته در سایت لوکس فایل ما هفت روش افزایش ترافیک وب سایت از طریق توییتر را بیان کردیم. روش های دیگری نیز برای افزایش ترافیک در وب سایت از طریق توییتر وجود دارد که خیلی از این موارد می تواند ابتکاری باشد. با استفاده از خلاقیت های خود گام بردارید. در ادامه می توانید از راهنمایی های افرادی که در این زمینه تجربه و اطلاع دارند استفاده کنید.

اگر تمایل دارید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، لینک زیر را کپی کنید و در محل مورد نظر قرار دهید.
(برای کپی کردن لینک، دست خود را روی کادر زیر نگه دارد و بعد کپی کنید)
7 روش افزایش ترافیک وب سایت از طریق توییتر
https://looksfile.com/article/68/view

نظرات کاربران

مجوزها،گواهینامه ها و بانکهای همکار

لوکس فایل | فروشگاه ساز رایگان فروش فایل دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و همچنین دارای قرارداد پرداختهای اینترنتی با شرکتهای بزرگ به پرداخت ملت و زرین پال و آقای پرداخت میباشد که در زیـر میـتوانید مجـوزها را مشاهده کنید