7 روش افزایش ترافیک وب سایت از طریق اینستاگرام

7 روش افزایش ترافیک وب سایت از طریق اینستاگرام
امتیاز کاربران 0

استفاده از فضای مجازی امروزه یکی از اصلی ترین فرایند اطلاع رسانی محسوب می گردد. بدین معنی که رتبه اول در این زمینه به فضای مجازی، اپلیکیشن ها و صفحات اطلاع رسانی تعلق می گیرد. برای این اطلاع رسانی از روش های مختلفی استفاده می گردد. از جمله وب سایت ها. در نوشته پیش رو ضمن توضیح در مورد این که وب سایت چیست؟ در مورد افزایش افزایش ترافیک وب سایت از طریق اینستاگرام توضیحات تکمیل تری خواهیم داد.

وب سایت به چه معنی است؟

اگر می خواهیم تعریفی از وب سایت داشته باشیم بایستی بگوئیم: وب سایت به جایی در اینترنت اطلاق می گردد که یک یا چند صفحه در آن قرار داده شده است. این صفحه یا صفحات می تواند مجموعه ای از اطلاعات، فیلم ها و عکس هایی باشد که پیرامون یک موضوع واحد یا چند موضوع باشد. اگر بخواهیم توضیح بیشتری در مورد وب سایت بدهیم می توانیم بگوئیم که هر وب سایت دارای اسمی می باشد که در اصطلاح به آن دامین یا دامنه گفته می شود. هر سایت دارای یک دامنه و یک شماره شناسایی منحصر به خود می باشد که به آن(IP) گفته می شود تا از دیگر صفحات متمایز باشد. در ادامه این نوشته به بررسی هفت روش افزایش ترافیک وب سایت از طریق اینستاگرام می پردازیم.

چگونه می توان از طریق اینستاگرام ترافیک وب سایت را افزایش داد؟

قبل از ارائه توضیح در این مورد بایستی در مورد ترافیک وب سایت اطلاعات مختصری بدهیم. منظور از ترافیک سایت اشاره به تعداد کاربرانی دارد که از یک وب سایت و صفحات آن بازدید می کنند. به هر بازدید

از صفحه(Session) گفته می شود. ترافیک ورودی یک سایت بر اساس تعداد (Session) ها سنجیده می شود. نکته مهم دیگر این که این افزایش ترافیک تاثیر بسیار مهمی در استراتژی ها و برنامه های کسب و کار دارد. با توجه به توضیحات داده شده شما می توانید از طریق راه های مختلفی به افزایش ترافیک یا بازدید از وب سایت کمک کنید که در ادامه در مورد این افزایش از طریق اینستاگرام خواهیم پرداخت.

اینستاگرام اپلیکیشنی است که برمبنای اطلاع رسانی از طریق تصویر و فیلم پایه گذاری گردیده است. این برنامه بخاطر راحتی کار با آن امروزه یکی از پرطرفدارارین برنامه ها می باشد. به همین خاطر استفاده از این برنامه می تواند کمک موثری به افزایش ترافیک سایت کند.

7 روش افزایش ترافیک وب سایت از طریق اینستاگرام:

بیو اینستاگرام

به عنوان اولین گزینه در اطلاعات صفحه اینستاگرام (Bio) اطلاعات خود را بصورت مفید، مختصر قرار دهید. از جمله آدرس وب سایتی که دارید. برای این کار بهتر است این موارد را انجام دهید:

معرفی کامل و مختصر خودتان

·         عکس پروفایل خود را واضح و با کیفیت انتخاب کنید.

·         توضیحات کسب و کارتان را در یک ردیف توضیحی ننویسد

·         تمامی راه های ارتباطی خود را در بیو (Bio) بگذارید.

شناسایی و اولویت بندی نمودن کلمات کلیدی

افزایش ترافیک وب سایت از طریق اینستاگرام با کلمات کلیدی بسیار خاص و ویژه است. استفاده از کلمات کلیدی می تواند تاثیر بسیاری در افزایش ترافیک داشته باشد. اما افرادی که از طریق اینستاگرام شما را دنبال می کنند ممکن است در گوگل جستوگر شما نباشند. به همین خاطر می توانید از هشتگ در اینستاگرام استفاده کنید.

کلمات کلیدی خاص خود را متمایز کنید

استفاده از کلمات تک سیلابی بهتر است. کلمات دنباله دار به ندرت حستجو می شوند. استفاده از جملاتی که کاربران و بازدیدکنندگان اینستاگرام شما را به واکنش برمی انگیزد هم مهم است. به این ترفند اصطلاحا کال تو اکشن (CTA) می گویند . این یعنی اینکه شما با استفاده از این عبارت ها می توانید کاربران تان را به واکنش ترغیب کنید . آنها به گذاشتن کامنت، لایک کردن و اشتراک گذاری محتوا تشویق می شوند. از طریق این کال تو اکشن ها در کنار تصاویر و فیلم های خود در اینستاگرام می توانید مخاطبان را به بازدید از سایت خود هدایت کنید.

تبلیغات در اینستاگرام

از راه های تاثیرگذار دیگر برای افزایش ترافیک وب سایت از طریق اینستاگرام تبلیغات در اینستاگرام می باشد. بدین معنی که هم در پیج اینستاگرامی خود و هم با تعامل و همکاری با دیگر پیج ها می توانید با تبلیغات مناسب مخاطبان را به سمت وب سایت خود هدایت کنید.

قرار دادن استیکر لینک در استوری

از راه های دیگر برای افزایش ترافیک در وب سایت تان استفاده از استیکر لینک در استوری های تان می باشد. برای این کار می توانید از برخی المان های گرافیکی، گیف ها و جملات جذاب استفاده کنید.

استفاده از لینک های کوتاه شده در کپشن

چون لینک های قرار داده شده در اینستاگرام حالت فعال نداشته و از این طریق نمی توان با کلیک روی آن وارد صفحه شد از لینک های کوتاه به عنوان ایده ای مطلوب می توان استفاده نمود. خصوصا اگر قصد اشتراک گذاری برخی از محتواهای وبلاگ خود را دارید. این یکی از مهم ترین هفت روش افزایش ترافیک وب سایت از طریق اینستاگرام است.

اشتراک گذاری لینک در دایرکت

دایرکت در اینستاگرام مانند یک پیام رسان عمل می کند. شما می توانید از طریق دایرکت لینک های فروشگاه، خدماتی و صفحات آموزشی خودتان را برای دیگران ارسال نمائید. البته لازم به یاداوری است که ارسال یک متن مشابه به تعداد زیاد در دایرکت اینستاگرام ممنوع می باشد.

سخن پایانی

با افزایش ترافیک وب سایت از طریق اینستاگرام می توانید تاثیر بسیاری در کسب و کار خود داشته باشید. روش های دیگری نیز برای افزایش ترافیک وب سایت وجود دارد که می توانید در این زمینه ابتکارات خلاقانه و مشورت از متخصصان امر را در اولویت قرار دهید. لوکس فایل ارائه دهنده سیستم همکاری در فروش فایل به شما کمک می کند تا با فروش فایل به درآمد برسید.

اگر تمایل دارید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، لینک زیر را کپی کنید و در محل مورد نظر قرار دهید.
(برای کپی کردن لینک، دست خود را روی کادر زیر نگه دارد و بعد کپی کنید)
7 روش افزایش ترافیک وب سایت از طریق اینستاگرام
https://looksfile.com/article/65/view

نظرات کاربران

مجوزها،گواهینامه ها و بانکهای همکار

لوکس فایل | فروشگاه ساز رایگان فروش فایل دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و همچنین دارای قرارداد پرداختهای اینترنتی با شرکتهای بزرگ به پرداخت ملت و زرین پال و آقای پرداخت میباشد که در زیـر میـتوانید مجـوزها را مشاهده کنید