ربات تلگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

ربات تلگرام چیست و چه کاربردی دارد؟
امتیاز کاربران 0


آیا شما هم تا به حال برایتان اتفاق افتاده که وارد کانال تلگرامی شوید و به یکباره متوجه شوید که رباتی شبیه یک فرد واقعی در فضای تلگرام با شما چت می کند؟ 

در واقع خیلی از ما این ربات ها را مشاهده کرده ایم و احساس می کنیم که افرادی در صفحه چت روم هستند و با ما شبیه به انسان های واقعی صحبت می کنند.

در صورتی که آنها رباتند اما سوال این جاست که کاربرد ربات تلگرام دقیقا چیست و در چه مواردی کاربرد دارد.

ربات تلگرام چیست؟


قبل از اینکه بخواهیم راجع به کاربرد ربات تلگرام صحبت کنیم، اول باید یک تعریف دقیق از آن ارائه دهیم تا متوجه عملکرد آنها بشوید. 

ربات تلگرام در واقع یک شخصیت مجازی است اما شخصیتی که حقیقت ندارد و معمولاً جای آدمیزاد فعالیت می کند؛ به گونه ای که به صورت خودکار و اتوماتیک پیام هایی برای ما ارسال می کند و پاسخ هایی را هم می توانیم به آن بدهیم.


ربات های جدید تلگرام را می توانیم خودمان تنظیم کنیم و اسم های مشخصی برای این اکانت ها در نظر بگیریم. 

در واقع این ربات ها به گونه ای طراحی می شوند که یکسری سرویس مشخص شده و خدمات را به ما ارسال می کنند و شبیه به یک حساب کاربری عمل می کنند.

اما زمانی که این ربات ها را در اختیار خودمان داشته باشیم، می توانیم برنامه ریزی کنیم که آن ربات در فلان ساعت و فلان روز، فلان پاسخ را به یک پیام بدهد.

مزیت استفاده از ربات تلگرام چیست؟


در کنار کاربرد ربات تلگرام، شما باید مزیت استفاده از آنها را هم بدانید تا زمانی که از این ربات ها استفاده می کنید، نیازی به حضور نیروی انسانی نداتشه باشید.

پس در هر ساعتی از روز که دلتان بخواهد می توانید برنامه ریزی کنید که این ربات فعال شود. از طرفی این نوع ربات ها خیلی از کارها را به صورت اتوماتیک برای شما انجام می دهند.

اگر قرار است یک کانال را مدیریت کنید، می توانید از این ربات کمک بگیرید، ثبت سفارش کالا انجام دهید، کالاهای موجودی را به نمایش بگذارید و اقدامات این چنینی را خیلی راحت تر و سریعتر انجام دهید. 

خیلی از کسب و کارها داخل تلگرام انجام می شود و در نتیجه ربات می تواند یکی از بهترین آپشن هایی باشد که تلگرام در اختیارمان قرار می دهد.

ربات تلگرام چه کاربردهایی دارد؟


در واقع  کاربرد ربات تلگرام این است که شما از طریقِ آن می توانید کارهای زیادی را انجام دهید و مهم ترین کاربردهای آن شامل موارد زیر هستند:

ساخت بازی فکری ساده


وقتی که با این ربات کار می کنید، می توانید پاسخ کاربران را تجزیه تحلیل کنید. از طرفی به سرعت پاسخ آنها داده می شود و نتایج برایتان ارسال می گردد.


از این طریق کارتان خیلی سریعتر انجام شده و می توانید بازی فکری های جدیدی را هم ایجاد کنید.

ایجادِ راه ارتباطی جدید 


ربات می تواند با وب سایت شما یک راه ارتباطی جدید بسازد و اطلاعاتتان را در اختیار مخاطبان قرار دهد. 

در نتیجه با آنها به صورت مستقیم گفتگو می کند، محتوای جدید در سایت قرار می دهد و به طور کل وضعیت کانال و سایت را مدیریت خواهد کرد.

انجام تبلیغات


دیگر کاربرد ربات تلگرام که باید به آن اشاره کرد، این است که این ربات ها می توانند کسب و کار را برای شما معرفی کنند . 

در واقع به عبارت دیگر برای شما تبلیغات می کنند که گاهی اوقات به صورت دسته بندی و به صورت جداگانه خدمات را ارائه می دهند و شما می توانید آنها را جستجو کرده و ثبت سفارش انجام دهید.

استفاده از ربات به عنوان یک ابزار کاربردی 


ربات تلگرام می تواند کاربرد های زیادی برای شما داشته باشد. فقط کافی است که خودتان روی آن برنامه ریزی کنید .

مثلا می توانید اخبار روز را از طریق ربات داخل کانال قرار دهید یا برنامه های تفریحی و سرگرمی در نظر بگیرید، نظرسنجی کنید، پرسش و پاسخ داشته باشید، اطلاعات هواشناسی را در اختیار مخاطب بگذارید، 

نرخ ارز دلار را مشخص کنید و به طور کل تمام کارهایی که برای نیروی انسانی وقت گیر است را از طریق ربات انجام دهید که یکی از مهمترین کاربرد ربات تلگرام محسوب می شود.

نتیجه گیری


کاربرد ربات تلگرام این است که شما از طریق آن می توانید کانال تلگرام خود را مدیریت کنید و در نتیجه بسیاری از کارهای وقت گیرتان به صورت اتوماتیک انجام می شود و به طور کل کارهای کسب و کارتان راحت تر و سریع تر انجام خواهند شد.

اگر تمایل دارید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، لینک زیر را کپی کنید و در محل مورد نظر قرار دهید.
(برای کپی کردن لینک، دست خود را روی کادر زیر نگه دارد و بعد کپی کنید)
ربات تلگرام چیست و چه کاربردی دارد؟
https://looksfile.com/article/46/view

مجوزها،گواهینامه ها و بانکهای همکار

لوکس فایل | فروشگاه ساز رایگان فروش فایل دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و همچنین دارای قرارداد پرداختهای اینترنتی با شرکتهای بزرگ به پرداخت ملت و زرین پال و آقای پرداخت میباشد که در زیـر میـتوانید مجـوزها را مشاهده کنید