کسب درآمد با گوشی - 6 راه کسب درآمد با گوشی تضمینی

کسب درآمد با گوشی - 6 راه کسب درآمد با گوشی تضمینی
امتیاز کاربران 0


این روزها خیلی از افراد به دنبال این هستند که از طریق گوشی موبایل خود کسب درامد کنند.

مزیت این کار این است که ساعت کاری شما دست خودتان بوده و می دانید که به چه حوزه ای علاقه مند هستید تا بتوانید در ان کسب درامد کنید.

بدین منظور قطعاً باید راه های کسب درامد اینترنتی با گوشی را بدانید تا بتوانید در ان موفق شوید؛ به شرطی که بعد از اشنایی با راهکارهای زیر عزم خود را جزم کرده و هر کاری که لازم است را با پشتکار و بدون ناامیدی به انجام برسانید.

راه های کسب درامد با گوشی تضمینی


اگر به دنبال این هستید که کسب درامد اینترنتی را با گوشی تان راه بیندازید؛ باید راهکارهای مختلف را در این باره یاد بگیرید؛ با ما همراه باشید تا این راهکارها را به شما معرفی کنیم.

بلاگر شوید


یکی از بروزترین شغل هایی که می توانید بدون استرس و نگرانی ان را دنبال کنید بلاگری است. کاری که باید انجامش دهید، این است که پشتکار داشته باشید، ناامید نشوید و مسیر خود را با اراده قوی ادامه دهید.

شما در این شغل باید بدانید که ویرایش عکس و ویدیو چگونه است و از طرفی اعتماد به نفس بالا داشته باشید و پشت سر هم فعالیت کنید. خیلی راحت می توانید ان را یاد بگیرید اما چیزی که مهم است، این است که به کارتان متعهد باشید.

محصول بفروشید


اگر به دنبال کسب درامد اینترنتی با گوشی هستید، یکی از مهم ترین راهکار ها این است که شروع به فروش محصولات مختلف کنید.

زمانی که بلاگر می شوید تا بتوانید به صورت غیرمستقیم خدمات ارایه دهید، در چند ماه اول در امدی ندارید. اگر بخواهید محصول تان را داخل اینترنت بفروشید، از همان روزهای اول کسب درامد خواهید داشت. و میتوانید برای فروش فایل یا مصولات اقدام کنید.

ادمین اینستاگرام شوید


ادمین شدن در اینستاگرام یکی از کارهایی است که همه دانشجویان و افراد نوجوان در منزل می توانند این کار را انجام دهند.

معمولاً در کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرام ادمین استخدام می کنند؛ به طوری که باید دایرکت ها را پاسخ بگویند و به کامنت ها در سریع ترین زمان ممکن جواب بدهند، محتوا تولید کنند و پیگیری سفارشات را انجام دهند تا بتوانند صفحه اینستاگرام را زنده و پربار نگه دارند.


دوره بفروشید


خیلی از افراد در زمینه های مختلف توانایی دارند؛ اما نمی دانند همین توانایی ها می تواند یکی از راه های کسب درامد اینترنتی با گوشی باشد.

کافی است ببینید که در چه زمینه ای حرفی برای گفتن دارید و می خواهید چه چیزی را ارایه دهید و از این طریق درامدزایی کنید.

مثلا اگر در حوزه زبان خارجی فعالیت می کنید یا اگر هر کدام از دروس کنکوری را مسلط هستید، می توانید انها را به صورت یک دوره در اختیار شاگردانتان بگذارید.

مثلا اگر هر دوره را به قیمت خیلی پایین یعنی 500 هزار تومان بفروشید و 50 نفر هم از شما خرید کنند، 25 میلیون از ان دوره در می اورید که قطعاً قیمت دوره
ها بالاتر از این است و ما حداقل را در نظر گرفتیم.

صفحه اینستاگرام خرید و فروش کنید


یکی دیگر از راه های کسب درامد اینترنتی با گوشی این است که صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرام را به فروش برسانید.

شما می توانید یک صفحه در اینستاگرام خود بسازید، تعداد مخاطبان ان را بالا ببرید و فعال نگهش دارید.

سپس ان را به افرادی که نمی خواهند دوباره از نو شروع کنند بفروشید. چه بهتر که مشتری تان هم در حوزه و زمینه ای کار کنند که قبلا شما فعالیت می کردید.

عکاسی کنید


کافی است که یک دوربین یا یک موبایل با کیفیت داشته باشید و شروع به عکاسی کنید. خیلی از سایت ها و مجله های اینترنتی تصاویر فوق العاده جذاب را از شما می خرند.

شما هم می توانید عکس از محصولات مختلف بگیرید و روی انها ویرایش لازم را به انجام برسانید و عکس ها را جذاب تر کنید و یا اگر خودتان در زمینه عکاسی مهارت دارید، ترفندهای عکاسی را به مخاطب تان اموزش دهید.

راهکار های دیگر برای کسب وکارهای اینترنتی


در ادامه چند راهکار دیگر برای کسب درامد با گوشی تضمینی را به شما معرفی خواهیم کرد:
با وردپرس به صورت دورکاری کار کرده و محتوا تولید کنید.
ویدیو و استریم اپلود کنید.
با فروش هر محصول (متعلق به دیگری) در اینترنت کمیسیون و پورسانت بگیرید.
طراحی سایت انجام دهید.
سیو انجام دهید.
تبلیغات بسازید.

سخن پایانی


در این مقاله متوجه شدید که کسب درامد اینترنتی با گوشی چگونه است دو در نتیجه می دانید که باید از کجا شروع کنید و چه راه هایی در پیش دارید.

ما هم در سایت لوکس فایلز مرجع خرید و فروش و بازاریابی فایل در این زمینه هستیم که می تواند یک منبع مناسب باشد که شما را راهنمایی کرده و ایده های خوبی می دهد.

اگر تمایل دارید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، لینک زیر را کپی کنید و در محل مورد نظر قرار دهید.
(برای کپی کردن لینک، دست خود را روی کادر زیر نگه دارد و بعد کپی کنید)
کسب درآمد با گوشی - 6 راه کسب درآمد با گوشی تضمینی
https://looksfile.com/article/45/view

نظرات کاربران

نظرتان را ارسال کنید

captcha

مجوزها،گواهینامه ها و بانکهای همکار

لوکس فایل | فروشگاه ساز رایگان فروش فایل دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و همچنین دارای قرارداد پرداختهای اینترنتی با شرکتهای بزرگ به پرداخت ملت و زرین پال و آقای پرداخت میباشد که در زیـر میـتوانید مجـوزها را مشاهده کنید