سایت های همکاری در فروش فایل

سایت های همکاری در فروش فایل
امتیاز کاربران 0
سایت های همکاری در فروش فایل

این روزها با گسترش فضای مجازی و کسب و کار اینترنتی خیلی از افراد به دنبال این هستند که فایل های الکترونیکی آماده کنند تا بتوانند در بستر فضای اینترنتی آن ها را به فروش برسانند. 

شما هم قبل از این که بخواهید این کار را انجام دهید، حتما باید با سایت هایی آشنایی پیدا کنید که اجازه فروش این فایل ها را می دهند. 

در این مقاله تصمیم گرفتیم که این سایت ها را به شما معرفی کنیم و بگوییم که به طور کل کسب درآمد از فروش فایل چگونه است. 

منظور از فروش فایل چیست؟ 


منظور از فروش فایل اینس است که شما هر راهکاری را در پیش بگیرید که از طریق آن بتوانید کسب درامد کنید. 

مثلا می توانید با توجه به زمینه ای که در آن تخصص دارید، فایل بسازید. خیلی از پادکست ها به همین راحتی و فقط با اطلاعات و خلاقیت خود فرد ساخته می شوند و در بستر اینترنت به فروش می رسند. 

کافی است که یک فایل صوتی، فایل کتاب، فایل پاورپوینت و موارد این چنینی را بسازید و بدانید که در کدام سایت ها می توانید آنها را به فروش برسانید تا به کسب درآمد از فروش فایل برسید. 

سایت های همکاری در فروش فایل


خیلی از سایت ها هستند که کارتان را راحت تر کرده و راه تان را هموارتر می سازند، کافی است که آنها را بشناسید تا ببینید که می توانید کدام یک را به عنوان بستری برای فروش فایل خود انتخاب کنید. این سایت ها شامل موارد زیر هستند: 

سایت Shopify


این سایت در واقع ابزاری مفید است که فروش فایل تان را تا حد زیادی افزایش می دهد؛ حتی زمینه ای فراهم می کند.
که از طریق آن بتوانید فایل های فیزیکی را هم در کنار فایل های الکترونیکی به فروش برسانید. 
کافی است که داخل این سایت ثبت نام کنید و بعد اشتراک بخرید و در آن مدت زمانی که وقت دارید، فایل های خود را اپلود کرده و به فروش برسانید. 

فایل 24 


اگر به دنبال کسب درآمد از فروش فایل هستید و به دنبال یک بستر می گردید، به فایل 24 مراجعه کنید.


بدون اینکه نیاز به سرمایه ای داشته باشید، کارتان را راه خواهد انداخت. تمام فایل های مختلف اعم از فایل های mp4 ،psd ،RAR ،DOCX ،EXE ،Zip را می توانید در این سایت به فروش برسانید و خیال تان راحت باشد که در یک بستر اینترنتی امن در حال فعالیت و کسب درآمد هستید. 

سایت Filesell


اگر جزء افرادی هستید که در یک زمینه خاص تخصص دارید و میتوانید با توجه به آن موضوعِ خاص فایل آموزشی بسازید و بفروشید، اما دانش کافی در زمینه چگونگی فروش فایل ندارید.

حتما به فایل سل سر بزنید. در واقع این وبسایت یک فروشگاه فایل الکترونیکی است و این قابلیت را فراهم می کند تا شما بتوانید از طریق آن فایل های خود را در اینترنت به فروش برسانید. 

سایت دایان افیلیت 


این فایل هم به شما کمک می کند که کسب درآمد از فروش فایل داشته باشید و همه محصولات اعم از فایل تصاویر، کتاب، صوت و موارد این چنینی را به فروش برسانید، بدون این که نیاز به دانش و تخصصی در این زمینه داشته باشید. 

سایت selz 


زمانی که وارد این وب سایت می شوید، خیلی راحت می توانید شروع به آپلود فایل هایی کنید که از قبل ساخته اید.


حتی این سایت این قابلیت را نیز برایتان فراهم می کند که بتوانید آپشن هایی مثل تخفیفات هفتگی یا روزانه را هم برای مشتری در نظر بگیرید که تاثیر زیادی در افزایش فروش و افزایش تعداد مشتری تان خواهد داشت. 

سخن پایانی


اگر می خواهید در یک زمینه خاص به دیگران آموزش هایی را بدهید، اما نمی دانید که چگونه به صورت غیرحضوری و غیرمستقیم این کار را به انجام برسانید، بدانید بعضی از وبسایت ها هستند که پذیرای فایل هایی می باشند.

که از قبل آماده کرده اید و می توانید از طریق آن ها فایل خود را بارگذاری کنید و با آپشن هایی که در اختیار مشتری قرار می دهید و محتوای باکیفیت و منحصربه فردی که دارید، کسب درآمد از فروش فایل داشته باشید. 

سایت looksfile.com

لوکس فایل هم نمونه ای از سایت های گسترده ای است که فایل ها را به فروش می رساند و می توانید از آن به عنوان یک منبع موفق الگوبرداری کنید. 


اگر تمایل دارید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، لینک زیر را کپی کنید و در محل مورد نظر قرار دهید.
(برای کپی کردن لینک، دست خود را روی کادر زیر نگه دارد و بعد کپی کنید)
سایت های همکاری در فروش فایل
https://looksfile.com/article/44/view

نظرات کاربران

نظرتان را ارسال کنید

captcha

مجوزها،گواهینامه ها و بانکهای همکار

لوکس فایل | فروشگاه ساز رایگان فروش فایل دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و همچنین دارای قرارداد پرداختهای اینترنتی با شرکتهای بزرگ به پرداخت ملت و زرین پال و آقای پرداخت میباشد که در زیـر میـتوانید مجـوزها را مشاهده کنید