فایل های کد کاربری 10756

  • پاورپوینت مراحل ساخت ساختمان

    پاورپوینت مراحل ساخت ساختمان

    پاورپوینت مراحل ساخت ساختمان در 18 صفحه از منابع مختلف تهیه شده است و یک پاوپوینت کامل به همراه عکس است. این پاور پوینت از مطالب بسیار مناسب و مفید جهت ارائه های درسی و غیره تهیه شده است.

    دسته بندی فایل: فنی مهندسی
    28٬000 تومان
    مشاهده فایل
  • پاورپوینت نازک کاری ساختمان

    پاورپوینت نازک کاری ساختمان

    پاورپوینت نازک کاری ساختمان در 17 صفحه از منابع مختلف تهیه شده است و یک پاوپوینت کامل به همراه عکس است. این پاور پوینت از مطالب بسیار مناسب و مفید جهت ارائه های درسی و غیره تهیه شده است.

    دسته بندی فایل: فنی مهندسی
    28٬000 تومان
    مشاهده فایل
  • پاورپوینت آسیب های اجتماعی

    پاورپوینت آسیب های اجتماعی

    پاورپوینت آسیب های اجتماعی در 17 صفحه از منابع مختلف تهیه شده است و یک پاوپوینت کامل به همراه عکس است. این پاور پوینت از مطالب بسیار مناسب و مفید جهت ارائه های درسی و غیره تهیه شده است.

    دسته بندی فایل: علوم پزشکی
    39٬000 تومان
    مشاهده فایل
  • پاورپوینت مسیریابی و نقش روترها در شبکه

    پاورپوینت مسیریابی و نقش روترها در شبکه

    پاورپوینت مسیر یابی و نقش روتر ها در شبکه در 17 صفحه از منابع مختلف تهیه شده است و یک پاوپوینت کامل به همراه عکس است این پاور پوینت از مطالب بسیار مناسب و مفید جهت ارائه های درسی و غیره تهیه شده است.

    دسته بندی فایل: فنی مهندسی
    28٬000 تومان
    مشاهده فایل
  • پاورپوینت درباره شرکت آمازون

    پاورپوینت درباره شرکت آمازون

    پاورپوینت درباره شرکت آمازون در 25 صفحه از منابع مختلف تهیه شده است و یک پاوپوینت کامل به همراه عکس است این پاور پوینت از مطالب بسیار مناسب و مفید جهت ارائه های درسی و غیره تهیه شده است.

    دسته بندی فایل: فنی مهندسی
    39٬000 تومان
    مشاهده فایل
  • پاورپوینت ورزش دوچرخه سواری

    پاورپوینت ورزش دوچرخه سواری

    پاورپوینت ورزش دوچرخه سواری در 23 صفحه از منابع مختلف تهیه شده است و یک پاوپوینت کامل به همراه عکس است این پاور پوینت از مطالب بسیار مناسب و مفید جهت ارائه های درسی و غیره تهیه شده است.

    دسته بندی فایل: پاورپوینت
    45٬000 تومان
    مشاهده فایل

مجوزها،گواهینامه ها و بانکهای همکار

لوکس فایل | فروشگاه ساز رایگان فروش فایل دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و همچنین دارای قرارداد پرداختهای اینترنتی با شرکتهای بزرگ به پرداخت ملت و زرین پال و آقای پرداخت میباشد که در زیـر میـتوانید مجـوزها را مشاهده کنید