وبلاگ چیست و چه تفاوت هایی با وبسایت دارد؟

وبلاگ چیست و چه تفاوت هایی با وبسایت دارد؟
امتیاز کاربران 0
فضای اینترنت این روزها بیش از هر زمان دیگری طرفدار پیدا کرده است و خیلی از شما هم می خواهید اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید. 

شاید بعضی ها به شما پیشنهاد داده باشند که وبلاگ بسازید اما هنوز دقیقا نمی دانید که وبلاگ چیست؟در این مقاله تصمیم گرفتیم که راجع به این موضوع صحبت کنیم و اطلاعاتی را در مورد وبلاگ در اختیارتان قرار دهیم تا بدانید که به وبلاگ ها به چه چیزهایی گفته می شوند و شما چگونه می توانید آنها را بسازید یا از طریق آن درآمدزایی داشته باشید؟
با ما همراه باشید تا توضیحات کافی را برایتان ارائه دهیم.

وبلاگ چیست؟تشریح سیستم وبلاگ


این سوالی است که در ذهن خیلی از شما پیش می آید که وبلاگ به چه چیزی گفته می شود. وبلاگ ترکیبی از دو کلمه وب و لاگ است. 

وب به معنای شبکه جهانی و لاگ به معنای گزارش روزانه است. وبلاگ یعنی یک صفحه اینترنتی که توسط یک شخص یا گروهی از اشخاص اداره می شود و شما می توانید روزانه چند وقت یکبار مطالب جدید داخل آن بگذارید و گزارش دهی کنید.

این گزارشات و موضوعات می تواند راجع به هر چیزی باشد. شما می توانید راجع به اخبار صحبت کنید، در مورد اشخاص مختلف حرف بزنید، راجع به شرکت ها و محصولات شان، نظرات تان را بگویید، در مورد مسائل روز صحبت کنید .

مسائل پزشکی آموزشی را ارائه دهید و خاطرات روزانه بنویسید، نظرسنجی کنید، خبرهای سیاسی اجتماعی و فرهنگی داشته باشید، نرم افزار معرفی کنید، عکس و موزیک داخل سایت تان ارائه دهید و در کل هر فعالیتی که می خواهید را به انجام برسانید. 

کسی که وبلاگ نویسی می کند، می تواند به عنوان بلاگر هم شناخته شود.

آیا وبلاگ ها با وب سایت ها تفاوت دارند؟


زمانی که برایتان توضیح می دهیم وبلاگ چیست، احتمالا فکر می کنید که وبلاگ یا وبسایت یکسان است. اما منظور ما از ساختن وبلاگ، ساختن وب سایت نیست، پس اشتباه نکنید. 

وب سایت ها معمولا به صورت رسمی شناخته می شوند اما وبلاگ ها می توانند شخصی باشند و نیاز به ثبت رسمی ندارند.

 اگر بخواهید وب سایت را بروزرسانی کنید، باید زمانی بیشتری اختصاص دهید اما در مورد وبلاگ سریع تر این اتفاق می افتد.

وبسایت ها ساختار پیچیده تر و طراحی سخت تری نسبت به وبلاگ دارند و هر کسی نمی تواند وبسایت بسازد اما وبلاگ ساختن کار راحت تری است.

در مقاله وبلاگ چیست، باید بدانید که شما می توانید داخل آن تمام موضوعات مختلف را بررسی کنید و راجع به آن ها حرف بزنید اما در مورد وبسایت باید کاملاً فعالیت تان مشخص باشد و نمی توانید از هر مبحثی صحبت کنید و باید موضوع خاصی را انتخاب کنید اما وبلاگ می تواند گفتمان کاملاً خودمانی و غیر رسمی هم داشته باشد. 
در صورتی که در وبسایت این اتفاق نمی افتد.

معمولا وب سایت ها ارتباط یک سویه دارند، یعنی فقط مطالب می گذارند و شما فقط از طریق کامنت می توانید نظر خود را اعلام کنید اما در مورد وبلاگ هر دو طرف می توانند با یک دیگر گفتگو کنند و به عنوان مخاطب می توانید نظر خود را بنویسید.

در مورد وبلاگ چیست، باید بگویم که وبلاگ ها آزادانه تر صحبت می کنند و محدودیت و سانسور در آن ها کمتر بوده و قوانین سخت شان هم کمتر است.

چگونه باید با وبلاگ درآمدزایی کنیم؟

شما می توانید از طریق مفهوم وبلاگ چیست، به چیزهای زیادی برسید که یکی از آن ها راه های درآمدزایی است. کاری که می نوانید انجام دهید، این است که محتوای مناسب داخل سایتتان بگذارید تا بازخورد ها و بازدید ها بیشتر شود. 

سپس می توانید تبلیغات بگیرید و تبلیغات مختلف را در وبلاگتان بگذارید که کلیک خوردن را بیشتر می کند. همچنین می توانید محصولات و فایل های مختلف را وبلاگ خودتان بارگذاری کنید و آنها را به فروش برسانید.

سخن پایانی


اکنون که متوجه شدید وبلاگ چیست، در نتیجه دیگر راحت تر می توانید برای ساختن آن اقدام کنید و مهمتر از همه اینکه وبلاگ ها روز به روز پیشرفته و بهتر می شوند اما فضای رقابتی هم در این مورد سنگین تر می شود. 

پس شما باید بتوانید خودتان را ارتقا دهید و بالا بکشید. سایت لوکس فایل در این زمینه می تواند به شما کمک خواهد کرد، زیرا در سایت ما فایل هایی به فروش می رسند که می توانند الگوی خوبی برای فروش فایل داخل وبلاگ تان باشند.

اگر تمایل دارید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، لینک زیر را کپی کنید و در محل مورد نظر قرار دهید.
(برای کپی کردن لینک، دست خود را روی کادر زیر نگه دارد و بعد کپی کنید)
وبلاگ چیست و چه تفاوت هایی با وبسایت دارد؟
https://looksfile.com/article/55/view

نظرات کاربران

مجوزها،گواهینامه ها و بانکهای همکار

لوکس فایل | فروشگاه ساز رایگان فروش فایل دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و همچنین دارای قرارداد پرداختهای اینترنتی با شرکتهای بزرگ به پرداخت ملت و زرین پال و آقای پرداخت میباشد که در زیـر میـتوانید مجـوزها را مشاهده کنید