کسب درامد از زیرمجموعه گیری چگونه است؟

کسب درامد از زیرمجموعه گیری چگونه است؟
امتیاز کاربران 0
ایا تا به حال در مورد روش های مختلف کسب درامد شنیده اید؟ ایا می دانستید که شما می توانید از طریق راه هایی مثل زیر مجموعه گیری هم درامد داشته باشید؟

شاید این مسایل به گوشتان خورده باشد اما دقیقاً نمی دانید که باید چه کار کنید.

در این مقاله تصمیم گرفتیم که در مورد کسب درامد از زیر مجموعه گیری نیز توضیحاتی داشته باشیم و برای کسانی که به این موضوع علاقه مند هستند، اطلاعات مفیدی را ارایه دهیم.
شاید شما فرد مناسبی برای این نوع کسب و کار باشید.

چگونه باید از زیر مجموعه گیری درامد کسب کنیم؟


اگر می خواهید با کسب درامد از زیر مجموعه گیری اشنا شوید، بدانید که کار سختی در پیش ندارید. فقط باید پشتکار داشته باشید و زود ناامید نشوید تا بتوانید به هدف تان برسید.

تصور کنید که قرار است محصول یا خدماتی را که مربوط به شخص دیگری است، به فروش برسانید. در چنین حالتی تلاش می کنید تا ان محصول و خدمات را بفروشید، سپس به ازای ان پورسانت یا کمیسیون دریافت می کنید.

از این طریق می توانید زیرمجموعه بگیرید، یعنی خودتان به عنوان فردی که محصولات و خدماتی دارد، زیرمجموعه هایی را بگیرید که پورسانت ان ها به شما و نفر قبلی تعلق می گیرد.


یکی از زمینه هایی که می توانید در ان فعالیت کنید و زیرمجموعه بگیرید ، از طریق ارز دیجیتال است.

برای زیر مجموعه گیری در ارز دیجیتال باید چه کار کنیم؟


اگر به دنبال کسب درامد از زیر مجموعه گیری هستید، حتما به فکر ارز دیجیتال افتاده اید. در چنین حالتی باید در صرافی ها ثبت نام کنید.

کافی است وارد سایت های صرافی شوید و قسمت ثبت نام را پیدا کنید و در این قسمت اطلاعات لازم را وارد کنید تا یک سری کد تبلیغاتی به صورت خودکار برای شما فعال شود.

این کد های تبلیغاتی شامل کد هایی می شود که به ان ها نشان می دهد شما یک کاربر صرافی هستید و این کد ها معرف شما هستند که به ان ها کد اجرایی هم گفته می شود.
اگر شما بخواهید پاداش بگیرید، از طریق این کدها دریافت می کنید.


حتی پاداش ثبت نام از این طریق دریافت می شود. شما می توانید این کدها را نگه دارید و انها را در اختیار اطرافیان تان هم قرار دهید.

برای کسب درامد از زیرمجموعه گیری باید اطرافیان خود را دعوت کنید و کد تبلیغاتی را در اختیار انها بگذارید.

توضیحات لازم را برای ثبت نام به ان ها بگویید. اگر ان ها از طرف شما ثبت نام کنند و کد معرف شما را وارد کنند، یعنی زیر مجموعه شما شده اند.

در نتیجه هر مزایا و پیشنهادی برای انها به شما هم می رسد. همه کارمزد های معاملاتی، سکه های ارایه شده، سیاست های امنیتی و بررسی هایی که وجود دارد را به طور کامل مطالعه کنید.

هر چیزی که برای زیر مجموعه شما در نظر گرفته شده باشد، بخشی از ان به شما هم خواهد رسید.

کدام صرافی ها در ایران برای زیر مجموعه گیری مناسب هستند؟


اگر به دنبال کسب درامد از زیر مجموعه گیری از طریق صرافی هستید، باینسس را انتخاب نکنید؛ چراکه گزینه مناسبی برای ایرانی ها نیست اما می توانید از طریق شرکت ها و سایت های ایرانی این کار را انجام دهید.

این سایت ها صرافی های معتبر ارز دیجیتال ایرانی هستند و امکانات خوبی را برای ایرانیان در نظر گرفته اند. شما می توانید فعالیت خود را در این زمینه انجام داده و زیر مجموعه گیری کنید.


صرافی هایی مثل نوبیتکس، اوکی اکسچنج، والکس گزینه های مناسبی به شمار می اید. البته فکر نکنید که همه صرافی ها محدود به چند مورد هستند اما به هر حال شما می توانید در موردِ هر کدام تحقیقات کرده و اگر راضی بودید، ثبت نام کنید و سپس در انها زیرمجموعه بگیرید.

سخن پایانی


کسب درامد از زیر مجموعه گیری می تواند یک راه عالی برای رسیدن به درامد بالا باشد. شما از این طریق می توانید راهکار های مختلفی را امتحان کرده و به درامد بالایی برسید.

فقط کافی است که برای افراد مختلف توضیحات کافی داشته باشید و کد معرف خود را در اختیار انها قرار دهید تا انها هم بتوانند از طریق شما ثبت نام در صرافی را به انجام برسانند. زیرمجموعه هایتان هر سودی که به دست بیاورند، بخشی از ان به شما می رسد.

اگر تمایل دارید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، لینک زیر را کپی کنید و در محل مورد نظر قرار دهید.
(برای کپی کردن لینک، دست خود را روی کادر زیر نگه دارد و بعد کپی کنید)
کسب درامد از زیرمجموعه گیری چگونه است؟
https://looksfile.com/article/53/view

نظرات کاربران

مجوزها،گواهینامه ها و بانکهای همکار

لوکس فایل | فروشگاه ساز رایگان فروش فایل دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و همچنین دارای قرارداد پرداختهای اینترنتی با شرکتهای بزرگ به پرداخت ملت و زرین پال و آقای پرداخت میباشد که در زیـر میـتوانید مجـوزها را مشاهده کنید