پورسانت بازاریابی چیست؟

پورسانت بازاریابی چیست؟
امتیاز کاربران 0
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بخواهید در شغل های بازاریابی شرکت کنید؛ یعنی به عنوان یک فردِ بازاریاب محصولی را تبلیغ کنید و آن را بفروشید اما شاید به اندازه کافی سرمایه نداشته باشید که بخواهید محصولات مختلف را بخرید و آنها را به فروش برسانید. 

اینجاست که شما به این فکر می افتید که برای شخص دیگری کار کنید، یعنی محصولات و خدمات شخص دیگر را معرفی کنید. 

در نتیجه با مبحثی به نام پورسانت مواجه می شوید. در این مقاله به طور کامل برایتان توضیح می دهیم که پورسانت بازاریابی چیست?

اگر می خواهید وارد این شغل شوید، حتما باید اطلاعات کافی داشته باشید.

پورسانت بازاریابی چیست؟ بررسی پورسانت بازاریابی


بهتر است قبل از اینکه راجع به مباحث مهم از پورسانت بازاریابی صحبت کنیم، اول تعریفی از آن را ارائه دهیم. 

در واقع به یک نوع از بازاریابی اطلاق داده می شود و مربوط به فردی است که محصولات و خدمات یک نفر دیگر را معرفی می کند. 


زمانی که معرفی صورت می گیرد، به ازای آن نیز مبلغی دریافت می کند. در واقع مبلغی که دریافت کرده است، به خاطر این است که تلاش کرده تا محصول و خدمات را بفروشد و شبیه به همان مبلغ کمیسیون را می گیرد.

آیا این شغل می تواند کارِ راحتی باشد؟


همه چیز بستگی به علایق شخصی و استعداد شما دارد. اگر شما جزو اشخاصی باشید که می توانید در مسیر بازاریابی خوب عمل کنید، راجع به محصولات صحبت کنید، افراد دیگر را به خودتان جذب کنید و پشتکار داشته باشید، 

این شغل برای تان مناسب است. کسی که پورسانت بازاریابی دریافت می کند، یعنی مدت زمان زیادی وقت گذاشته است و یک نفر را مجاب کرده که محصولات و خدمات دیگری را بفروشد. سپس خودش به ازای هر محصولی که فروخته پورسانت می گیرد. 


احتمالاً پورسانتی که شما در وهله اول و در دوران کم تجربگی خود دریافت می کنید، مبلغ خیلی کمی باشد و باید به مرور زمان تعداد زیادی از مشتریان را جذب کنید تا بتوانید میزان مبلغ دریافتیِ خود را بالا ببرید. در نتیجه برای شروع کارتان کمی سخت خواهد بود.

اما به هر حال بعد از مدتی کاملاً یاد می گیرید و متوجه می شوید که با هر مشتری باید چگونه رفتار کنید.

بازاریابی چقدر می تواند پورسانت داشته باشد؟


اگر شما تصمیم خود را گرفته اید و می خواهید پورسانت بازاریابی دریافت کنید، باید بدانید که از قبل چند درصد به شما می رسد. 

قطعا هر چقدر درصد بالاتر باشد، یعنی افراد بیشتری تمایل پیدا می کنند که با شما همکاری کنند. اگر هم خودتان بخواهید پورسانت دریافت کنید، 

به دنبال این هستید که درصد بالایی بگیرید اما همه چیز بستگی به حرفه و تجربه شما هم دارد. از طرفی هم اگر خودتان کارفرما هستید، باید درصد را کمی بالا ببرید تا فردی که قرار است برای شما جنس را بفروشد، انگیزه و انرژی بیشتری بگذارد. 

حتی ممکن است این پورسانت بازاریابی مربوط به فروش فایل باشد که هیچ تفاوتی با جنس های دیگر نخواهد داشت.

در مورد فروش فایل باید بگوییم که خیلی ها از این روش، پورسانت بازاریابی دریافت می کنند اما بعد از اینکه فروش به یک حد ممکن می رسد، کارفرما پورسانت را قطع می کند یا اگر خودتان کارفرما باشید و ممکن است دیگر پورسانت ندهید.

در چنین حالتی ممکن است که فروش فایل را برایتان انجام ندهد، فایل را از سایت مورد نظر حذف کند تا دیگر فای ل تان دیده نشود ولی اشتباه نکنید؛ چرا که پورسانت تا زمانی به فرد بازاریاب تعلق می گیرد که برای فروش زحمت بکشد یا کاری کند که آن فایل دیده شود.

سخن پایانی


 پورسانت بازاریابی می تواند یک شغل بسیار شیرین برای بعضی از افراد باشد؛ یعنی آنها توافق کنند که محصول یا خدمات فرد دیگر را در معرض دید بگذارند و آن را بفروشند و بعد، از این طریق پورسانت دریافت کنند.  

در واقع این نوع از پورسانت گرفتن برای افرادی مناسب است که خیلی خوب با دیگران ارتباط برقرار می کنند، محصولات را به خوبی معرفی می کنند، کاریزماتیک هستند و می توانند سطح فروش را به یکباره بالا ببرند. 

اگر شما هم خودتان را برای این شغل مناسب می دانید، دست به کار شوید.

اگر تمایل دارید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، لینک زیر را کپی کنید و در محل مورد نظر قرار دهید.
(برای کپی کردن لینک، دست خود را روی کادر زیر نگه دارد و بعد کپی کنید)
پورسانت بازاریابی چیست؟
https://looksfile.com/article/50/view

نظرات کاربران

مجوزها،گواهینامه ها و بانکهای همکار

لوکس فایل | فروشگاه ساز رایگان فروش فایل دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و همچنین دارای قرارداد پرداختهای اینترنتی با شرکتهای بزرگ به پرداخت ملت و زرین پال و آقای پرداخت میباشد که در زیـر میـتوانید مجـوزها را مشاهده کنید