نحوه همکاری در فروش فایل کتاب

نحوه همکاری در فروش فایل کتاب
امتیاز کاربران 0
همکاری در فروش فایل کتاب

بدونِ شک خیلی از افراد به دنبال این هستند که چگونه کتاب را به فروش برسانند و در نتیجه می خواهند در مورد همکاری درفروش فایل کتاب اطلاعاتی به دست بیاورند. 
شما هم اگر در هر زمینه ای استعداد داشته باشید، می توانید کتاب های الکترونیکی را به ثبت برسانید و آنها را بفروشید تا بتوانید در این زمینه فعالیت کنید و تخصص خودتان را در اختیار دیگران قرار دهید. 

با ما همراه باشید که راجع به این موضوع بیشتر صحبت کنیم. 

چه کتاب هایی را می توانیم بفروشیم؟ 


قبل از اینکه راجع به همکاری در فروش فایل کتاب با شما صحبت کنیم، اول باید بگوییم که قبل از هر چیز باید استعداد خود را پیدا کنید.

یعنی باید بفهمید که در چه زمینه ای استعداد و تخصص دارید تا بتوانید فروش فایل کتاب را به انجام برسانید. 

مثلاً اگر در زمینه روانشناسی تخصص دارید، می توانید فایل الکترونیکی را در اینباره به ثبت برسانید یا حتی می توانید دوره های مختلف را به صورت یک کتاب در بیاورید.

مثلاً دوره خرید و فروش اینترنتی، دوره یادگیری زبان های خارجه، دوره موفقیت های زنان و موضوعاتی از این قبیل  را دنبال کرده و به صورت کتاب در بیاورید و بفروشید. 

چگونه فروش فایل کتاب را به انجام برسانیم؟ 


برای همکاری در فروش فایل کتاب، می توانید از وبسایت هایی که در آن مدیر و کاربر با یکدیگر ارتباط دارند و همکاری می کنند، استفاده کنید. 

به صورتی که شما فایل را داخل سایت آپلود کرده و سایت وظیفه دارد که این کتاب را برای شما بفروشد؛ البته اگر متونی داخل کتاب برای مشتری جذاب باشد، بعد از اینکه کتاب را دانلود کند و از آن استقبال نماید، خودش به صورت خودجوش آن را به دیگران هم معرفی می کند و از این طریق فروش شما افزایش پیدا خواهد کرد.

در بعضی از سایت ها هم شما با مدیر و بازاریاب به صورت مستقیم در ارتباط هستید، یعنی فروشنده، بازاریاب و مدیر با یکدیگر مذاکرات را به انجام می رسانند، قرارداد هایی را می بندند و درصد مشخص می کنند تا بدانند که هر کسی چقدر می تواند سهم ببرد. 

اگر همه چیز مطابق توافق طرفین باشد، با یکدیگر شروع به همکاری خواهند کرد.

از چه سایت هایی استفاده کنیم؟ 


سایت های مختلفی هستند که می توانید همکاری در فروش فایل کتاب را در آنجا به انجام برسانید؛ مثلا سایتِ خودِ ما (لوکس فایلز) پیشرو در فروش و بازاریابی فایل است و یکی از معتبر ترین منابعی است که می تواتید در آن انواع فایل های کتاب را بفروشید.

زمانی که وارد سایت می شوید، کتاب هایی که داخل آن برای دانلود قرار گرفته اند را می بینید و می توانید الگو برداری کنید و ویژگی های آن را ببینید و مطابق با آن، خودتان کارتان را به انجام برسانید .

و از طریق همین سایت فروش فایل کتاب تان را هم انجام دهید که معمولا خود سایت با شما قرارداد می بندد که تسویه حساب ها چگونه باشد و چطور هم بتوانید درآمد از طریق فروش کتاب تان را کسب کنید. 

آیا می توانیم خودمان فروش فایل کتاب را به انجام برسانیم؟ 


بله. برای همکاری در فروش فایل کتاب، شما می توانید خودتان اقدام کنید. کاری که باید انجام دهید، این است که یک فروشگاه دانلود فایل داشته باشید. کسی می تواند این کار را برایتان انجام دهد که به برنامه نویسی و طراحی سایت مسلط باشد. 

در چنین حالتی خودتان تمام فایل هایی که از آنها کتاب ساخته اید را می توانید داخل این سایت وارد کنید و آن را برای مشتری در معرض نمایش بگذارید و بعد، مشتری تصمیم می گیرد که می تواند با کتاب شما ارتباط برقرار کند یا خیر. 

بیشترین کاری که باید انجام دهید، این است که به سئو سایت توجه کنید و محتواهای معتبر داخل آن بارگذاری کنید، چرا که رقیبان تان خیلی زیاد هستند.

در واقع شما باید کاری کنید که وقتی که مقاله تان در گوگل سرچ می شود، به عنوان اولین صفحه در نتایج گوگل ظاهر شوید.

همچنین می توانید بخشی از کتاب خود را به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار دهید تا آن چند صفحه را بخواند و ببیند که می تواند با کتاب شما ارتباط برقرار کند یا خیر. در چنین حالتی احتمال خرید بالا خواهد رفت. 

سخن پایانی

با همه اطلاعات این مقاله متوجه شدید که همکاری در فروش فایل کتاب چگونه است و چطور می توانید این کار را به انجام برسانید و در نتیجه راحت تر هم می توانید تصمیم بگیرید که فروش فایل کتاب برایتان می تواند راهکار خوبی از لحاظ کسب درآمد باشد یا خیر.

اگر تمایل دارید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، لینک زیر را کپی کنید و در محل مورد نظر قرار دهید.
(برای کپی کردن لینک، دست خود را روی کادر زیر نگه دارد و بعد کپی کنید)
نحوه همکاری در فروش فایل کتاب
https://looksfile.com/article/47/view

نظرات کاربران

مجوزها،گواهینامه ها و بانکهای همکار

لوکس فایل | فروشگاه ساز رایگان فروش فایل دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و همچنین دارای قرارداد پرداختهای اینترنتی با شرکتهای بزرگ به پرداخت ملت و زرین پال و آقای پرداخت میباشد که در زیـر میـتوانید مجـوزها را مشاهده کنید